ІНФОРМАЦІЙНА ФУНКЦІЯ

Інформація.

Якою повинна бути інформація, щоб її запам’ятали і вона виконала свою функцію на 100%. Як ділитись інформацією з близкими, коллегами, клієнтами, так щоб вона потрапила у голову і сердце?

Якою повинна бути інформація?

Знаходження в постійному інформаційному потоці, вимагає від нас все більш ефективного, яскравого і нестандартного способів донесення інформації. Найбільшу кількість інформації ми отримуємо з екранів телефонів, телевізорів та рекламних моніторів. Зазвичай ми настільки втомлені від цього потоку, що намагаємося максимально не звертати увагу на цю інформацію, крім випадків коли ми шукаємо щось конкретне. Але рекламодавці можуть бути спокійні, мозок все баче і записує, і у відповідальний момент ми робимо вибір знайомого нам бренду.

В той же час кожного дня ми зазвичай отримуємо нескінченне число повідомлень, листів і різноманітной інформації яку фізично не можемо утримати в голові. Для того щоб зберегти корисну інформацію, та забезпечити легкий доступ до неї, кожен використовує різні способи її фіксації і для кожної інформації знаходити спеціальне місце.  Якусь інформацію в нотатки, щось в робочий файл на Google Disc, щось в папку з ссилками в Chrome, щось в форматі і на місці перед очима, щоб кожного дня нагадувало про головне.

Перед нами постає питання, як зробити так, щоб інформація, котру ми хочемо передати члену родини, колезі, відвідувачу закладу харчування, освіти чи салону краси, стала помітна та ефективно доходила до адресату.

Як зробити процес інформування іншим, додати емоцій, людяності та зробити яскравим?

Dream Board 

=

текст

+

фото

+

малюнки

+

записки

+

магніти

+

крейда

=

Інформація 

Як зробити інформацію більш помітною, діючою та захоплюючою погляд, а відповідно більш ефективною. Ключовими факторами тут стануть місце, контент, формат подачи і на скільки контент буде викликати емоцію.

Ви можете збалансувати інформацію з точки зору нейромаркетингу: колір, форма,  матеріали, аромат, музичний супровід. Тоді підбирайте усі елементи гармонійно, якщо, наприклад, це про дитячі товари, то найбільш доцільними будуть пастельні кольори, округлі форми, м’які ніжні матеріали, але в наш час для того щоб привернути увагу ви можете і порушити правила. Якщо ми говоримо про інформаційну дошку, то вибираючи стандартні варіанти у вигляді чисто коркової дошки, або крейдовою, ви зможете використати їх переваги. У випадку якщо ви захочете об’єднати переваги коркової, крейдової та магнітної дошки, тут вам на заваді стане Dream Board. По своїй суті Дрім Борд, це інформаційна дошка і її основна функція передавати різноманітну інформацію, різними способами і з цією функцією Dream Board справляється просто чудово.

Крім всіх форматів інформації: текст, фото, малюнки, написи, записки, магніти, він сам по собі вже є готовим інтерьерним рішенням, та сам по собі притягує погляди. 

Dream Board

місце

+

носій

+

формат

+

емоція

=

Інформаційна дошка 

Вдома, в офісі, в HORECA, в навчальному закладі, салоні краси… з Dream Board інформація стає більш емоційна, жива, людяна та яскравіша.

В родині, в офісі, в HORECA… з сім’єю, колегами, відвідувачами твого закладу, ти зробиш інформацію помітною, діючою та захоплюючою погляд, а відповідно ефективнішою.

Чи хочеш ти творити інформацію, яка працює?

Дрім Борд – інформація, що влучає прямо в серце, та змінює реальність.

Dream Board – інформація, така як ти хочеш.

ІНФОРМАЦІЯ, ЩО ПРАЦЮЄ

Матеріали по темі:

 1. Дэвид Льюис “Нейромаркетинг в действии”

2. Дэниель Канеман “Думай медленно, решай быстро”